#Pedagoogmynou
Aanlyn-gebaseerde leer platforms word al hoe meer gewild
onder ‘n tegnologie-gedrewe generasie, tog voel kenners in die gebied van
digitale pedagogie dat ons nog steeds nie gereed is vir hierdie toepassing nie.
Die term pedagogie is egter nie so eenvoudig soos wat daar gedink word nie.
Daar word soms verkeerdelik gedink oor die term digitale pedagogie soos dat
indien ‘n onderwyser inligting aanlyn digitiliseer dat hy of sy ‘n digitale
pedagoog is. Dit is egter nie so eenvoudig nie. Pedagogie is ‘n veld op sy eie.
Dit bevat baie meer ingewikkelde aspekte.
Dit verg leer en navorsing deur die talle maniere hoe dit
aangevoer en uitgevoer kan word. Waar leer gereed is om te gebeur daar vind
pedagogie plaas en dit kan in enige konteks plaasvind. Dit kan wees tussen die
leerder en die onderwyser , tussen onderwyser met ‘n mede onderwyser,
administrasie, joernalis en die uitvoerende hoof. Die term pedagogie bevat 3
kern aspekte. Die aspekte sluit improvisasie, tydigheid en bewustheid in. Om ‘n
goeie pedagoog te wees moet hierdie drie aspekte egter ge-inkorporeer word.
Pedagogie sluit ook leierskap in, wat daarop dui dat leiding geneem moet word
in die spesifieke konteks waar die individu homself bevind.
Jesse Stommel beskryf digitale pedagoë so mooi, dit is ‘n
titel wat n mens verdien. Dit word oor tyd aan ‘n mens toegestaan. ‘n Mens moet
eers netwerke bou en selfondersoek doen om ‘n aktiewe teenwoordige deelnemer te
wees en om betrokke te raak met die wereld. Met digitale pedagogie word bedoel
om met navorsing, ervaring en openheid
op te tree vir elke nuwe leeraktiwiteit.
As onderwyser en opvoeder voel ek dat dit belangrik is
vir individue om klas so aan te bied dat dit die leerder sal innerveer om meer
te wil leer en krities oor sekere aspekte te begin dink. Die internet moet nie
die uitweg wees wanneer leerders hulle hande in die lug gooi nie. Daar moet
eers analiserings gedoen word. Deur klasinligting of studie materiaal
beskikbaar te stel op die internet bevorder nie die kritiese denke van so ‘n
leerder nie. “Teaching is not the
learning of facts”
Digitale pedagogie is 'n oriëntering teenoor pedagogie
wat nie noodwendig berus op die gebruik van digitale gereedskap. Harris,
Croxall en Koh gebruik die frase “elektroniese elemente”. Hierdie frase ontleed
die idee van opvoedkunidge tegnologie so mooi deur te verwys na die kleinste
moontlike element wat onderrig en leer kan beinloed- die elektriese impuls.
Deur bietjie navorsing oor die term “Pedagoog” lees ek
dat ‘n pedagoog se primêre fokus is nie net op die fokus van onderrig van die
leerder nie, maar ook om die leerder met kennis toe te rus van sosiale
vaardighede en kulturele normes. Daar maak ook ‘n groot deel uit vir versorging
en welsyn van die kind. Dit is daarvoor belangrik dat ‘n pedagoog ook die kind
moet ondersteun in hulle verstandelike en sosiale ontwikkeling.
No comments:
Post a Comment