Sosiale media is bo-baas!
Ek is soms bang vir verandering,
soms bang om net ‘n ander uitdaging aan te gryp omdat dit moontlik in ‘n
mislukking kan ontaard. MAAR soms moet mens daardie kanse net vat... Ek dink
tog sosiale media is ‘n plek waarmee mens kan “explore” om hierdie kanse aan te
gryp en leer in skole te bevorder.
In my kurrikulumstudie vakke in die
Natuur- en Lewenswetenskappe kan sosiale media eintlik ‘n baie waardevolle
bydra lewer. In meeste skole word selfone en elektroniese tegnologie in die
klaskamers verbied, maar hoekom nie hierdie hulpmiddels juis betrek in die
klaskamer nie? Gebruik die leerders dit nie in elk geval in klasse ten spyte
van hierdie tipe reëls nie? Die beste aspek van die sosiale media sal ook wees
dat leerders wat internettoegang het baie maklike toegang het tot inligting
indien hul, hul slimfone en tablette gebruik. Dit hoef dus nie net beperk te
word tot die klaskamer as hulpmiddel van leer nie, maar ook as ‘n medium om
kennis uit te ruil tussen onderwysers en leerders na-ure.
In ‘n vakgebied soos
Lewenswetenskappe is visuele beelde van kardinale belang om sin te maak van
sekere prosesse in die liggaam en natuur. As opvoeder sal die sosiale media ‘n
wonderlike platform wees om hierdie media of sketse te deel met die leerders.
Dit kan ook van hulp wees om gereeld nuwe wetenskaplike ontdekkings en artikels
in die veld van biologie te deel sodat leerders met die nuutste inligting en
bevindinge opgedateer is. Provenzano
(2015) publiseer juis dat twitter ‘n wonderlike medium is om in kontak te bly
en idees uit te ruil. Huiswerk kan getwiet word en so kan leerders op hoogte
bly met belangrike aspekte.
Lewenswetenskappe bestaan uit ‘n
praktiese komponent en Instagram sal ‘n prettige manier wees om foto’s en
video’s te deel wat leeerders tydens praktiese periodes uitgevoer het. Op
hierdie manier kan die ouers van leerders ook bewus raak van wat leerders in
klaskamers doen. ‘n Facebookblad kan geskep word waar daar ook inligting gedeel
word. Video’s kan ook daarop gelaai word asook aanbiedinge of klasprojekte wat
leerders tydens groepwerk doen. Blogging sal die beste platform wees om ekstra
inligting te deel met die leerders of om konsepte in meer detail te verduidelik
as daar nie genoeg tyd in klaskamers is nie.
Sosiale media sal ook die leerders
bevorder om kritiese denke te ontwikkel om sekere argumente onder mekaar uit te
ruil of iets bymekaar ook te leer. Dit sal ook die leerders toegang gee (wat ek
sal doen) om enige vrae direk te rig aan die onderwyser deur sosiale media
indien die leerder met ‘n sekere afdeling sukkel buite skoolure.
Ek gaan beslis dit in my skool
implementeer veral in my vakgebied sal dit ook die geleentheid bied aan die
leerders om herinneringe te maak deur foto’s te hou en so “skool” op ‘n
kreatiewe manier te stimuleer. Die grootste beperking/uitdaging gaan wees die
tipe skool waar mens geplaas gaan word. Daar moet in ag geneem word dat minder
bevoorregte skole en gebiede waar leerders nie die finansiële ondersteuning het
nie, nie maklik hierdie tipe bronne tot beskikking gaan hê nie. Daar kan altyd
na ‘n oplossing gesoek word! Leef die 21ste eeu voluit!
No comments:
Post a Comment