Wednesday 17 February 2016

Digital pedagogy

Digitale Pedagogie:

Ons lewe in 'n nuwe era waar tegnologie en sosiale media die oorhand van ons daaglikse aktiwiteite neem. Ons sien dit in universiteite, media, besigheidswereld en selfs in kerke- tegnologie word orals gerbuik. Tegnologie het ons lewens oorgeneem en ek sal selfs sover gaan om my mening te lug dat dit die oorsaak is van 'n "lui" samelewing, want alles word vir ons gedoen en die moderne mens begin agteroor sit. Soos wat my Rekenaarvaardigheid dosent eenkeer gese het: "tegnology will always fail", dan moet ek soms dink dat die tegnologie nie altyd die chalk and teach metode sal oorneem nie, en ook nie ons lewens altyd makliker maak nie.

Paul Fyfe, verduidelik die konsep van teaching naked wat impliseer dat onderrig steeds kan plaasvind sonder die gebruik van elektronika. Die beste manier van leer vind plaas deur die interaksie tussen leerders en dosente deur gesprekvoering wat sodoende die kognisie, leer en redenerende vermoe bevorder en ontwikkel. Ek se nie tegnologie hoegenaamd sleg nie, ek waardeer die feit dat dit slegs van die mens se breinkrag ontwerp is- Dit breek my brein!

Daar moet egter net 'n fyn balans wees tussen die gebruik daarvan as onderrig metode so JA ek sal dus se unplug die digitale pedagogie, maar plug hom in wanneer die nood druk en dit voordelig gaan wees vir beide partye. Ek het al verskeie kere gesien dat opvoeders te veel staat maak op tegnologie as basis van onderrig en so nie die kind op enige vlak stimuleer nie en dus oneffektiewe leer veroorsaak..

Dit is belangrik dat ons groot word met die hedendaagse tegnologie om mense bloot te stel aan die tegnologie van vandag , maar in pedagogie is dit tog belangrik om alle aspekte van leer in te bring. Ek sien uit na die nuwe verwikkelinge in tegnologie wat vir al tot hulp sal wees in die onderwys. Laptops en tablets het vir ons bewys die belangrike hulpmiddels wat die lewe gerieflik maak in die klaskamers. Die vraag is net, gaan biblioteke nog nodig wees in die toekoms?


No comments:

Post a Comment